|
DOTÁCIE Z FONDOV EURÓPSKEJ ÚNIE A Z INÝCH GRANTOV
Chceli by ste Váš projekt realizovať cez eurofondy alebo financovať z iných grantov, ale neviete ako? Základom pre Váš projektový zámer je nájsť ideálnu možnosť podpory - určiť z ktorého eurofondu alebo iného grantu je možné zabezpečiť financovanie. Ďalším dôležitým krokom je vypracovať kvalitnú žiadosť a všetky potrebné prílohy.
Ponúkame prípravu a vypracovanie projektu, konkrétne:
-
spracovanie projektového zámeru do podpory projektovej žiadosti tak, aby spĺňal všetky kritériá projektu
-
spracovanie rozpočtu
-
vypracovanie potrebných štúdií a analýz
-
kontrola a kompletizácia povinných príloh
-
kontrola formálnej správnosti a prerokovanie príslušným riadiacim alebo sprostredkovacím orgánom
-
zabezpečenie prípadného doplnenia
V rámci vypracovania žiadosti a projektu je dôležité využiť aj poznatky zo samotnej realizácie projektu. Okrem toho, že zabezpečíme kvalitne vypracovanú žiadosť so všetkými potrebnými prílohami, vieme Vám poskytnúť aj poradenstvo a konzultačné služby v oblasti samotnej implementácie projektu, čo je minimálne natoľko dôležité, ako napísať kvalitnú žiadosť.
Bezproblémová implementácia projektu vyžaduje dlhoročné skúsenosti s riadením projektov podporených zo štrukturálnych fondov EÚ, dôsledné sledovanie oprávnenosti výdavkov, striktné dodržiavanie podmienok uvedených v Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP), schopnosť orientovať sa v množstve príručiek a usmernení vydávaných ministerstvami/poskytovateľmi a postupovanie v súlade so zákonmi Slovenskej republiky a Európskej únie.
Oznámenie o poskytnutí finančných prostriedkov urobí radosť pre úspešného žiadateľa, ale prinesie aj rad ďalších otázok, ako ďalej. My Vám poradíme v nasledovných oblastiach:
1. Prípravná fáza:
Asistencia pri zabezpečovaní podkladov a dokumentov predkladaných poskytovateľovi za účelom prípravy Zmluvy o poskytnutí NFP, vykonanie úprav v žiadosti o NFP a jej prílohách (ak sú relevantné), kontrola dokumentácie z verejného obstarávania pred jej predložením poskytovateľovi na kontrolu, nadstavenie komunikačných kanálov s pridelenými manažérmi poskytovateľa i dodávateľmi služieb, tovarov a prác v projekte;
2. Fáza realizácie projektu:
Finančné riadenie a monitorovanie projektu, zabezpečenie publicity a informovanosti o projekte, príprava žiadostí o zmenu projektu, komunikácia a konzultácie s manažérmi poskytovateľa v mene prijímateľa, asistencia pri kontrolách na mieste vykonávaných kontrolórmi poskytovateľa, dohľad nad dodržiavaním dodávateľsko-odberateľských zmluvných vzťahov v projekte, infomanagement - sledovanie a informovanie o zmenách pravidiel implementácie počas trvania projektu;
3. Fáza po realizácii projektu:
Príprava následných monitorovacích správ po dobu piatich rokov po ukončení realizácie projektu, asistencia pri kontrolách/auditoch vykonávaných oprávnenými orgánmi SR a EÚ.
Máte otázky? Delí nás iba vzdialenosť po telefón na Vašom pracovnom stole!
Všetky kontakty nájdete TU. Pre ďaľšie informácie neváhajte nás kontaktovať aj na info@privileg.sk, alebo použite formulár pre rýchly kontakt.
|
|